kedd, február 18, 2020

Kapuvár

Hanság fővárosa

Rábaköz Hanság találkozásánál
Az élő Hanyi Istók legendájában,
Földvár, Garta, Öntésmajor, Kapuvár

Királyi Kanizsai Nádasdyak városa,
Áldjon meg, s Őrizzen meg Jézus Uram,

Királyi Kanizsai Nádasdyak városa
Áldjon meg, s Őrizzen meg Krisztus Uram.


A kisalföldi hansági mocsarak,
Termettek sok  legendát históriát,

Földvár, Garta, Öntésmajor, Kapuvár
Királyi Kanizsai Nádasdyak városa,
Áldjon meg, s Őrizzen meg Jézus Uram,

Királyi Kanizsai Nádasdyak városa
Áldjon meg, s Őrizzen meg Krisztus Uram.

 
2020. február 18. 7:18

1 megjegyzés:

varga zoltan írta...


élelmiszerre!!
Sajnos saját hibánkon kívül nehéz helyzetbe kerültünk! Feleségem fizetéséből havi 16 ezret vonnak le tartozás fejében, így bárminemű segítséget, élelmiszert is szívesen elfogadunk! Én jelenleg közmunkán vagyok, beteg feleségemeLL(vizes láb, lábszárfekély), de jómagam is szívbeteg vagyok, amely mellé még cukorbetegség is társul Csillának kevés vörösvérsejtje, ill hemoglobinja van, dolgozni nem bír, fárad! Én inzulinos cukorbeteg vagyok (napi 2x)! Ezért kérnem a segítségeteket! Bővebb információ privát üzenetben! Köszönöm!//varga zoltan vadna szabadsag tér 15 diabetese neuropathya allapitottak meg ill... gerinc csipö kopas ill szükület //ha valaki tud segiteni feleségem számla száma 116 00006 00000000 2576 6862!!tavaly majusban volt egy mütétem bocsanat leirom ,herezacskon folyamatos magas cukor miatt ,lett egy tályog ill. a lágyrészen megmütöttek ,, és a mütét után kialakult egy sipoly ,, a sipolybol 9 honapig lógott belöllem egy mütét közben bennem hagyott géz darab ... a sipoly ami a lágyrészen van nem lehet emelni hajolni váladékozik még dolgozom közmunkán mindkettönk fizetéséböl von végrehajto /!SZERETNÉK MÉG KÉRNI ,HA LEHETNE ,, BÉRESCSEPPET ILL... C VITAMINT, FELESÉGEMNEK NÖVÉR,VAGY ALFA C TABLETTÁT ,,, KÖSZÖNÖM ELÖRRE IS ...ÉS BOCSÁNAT KÉRÉSEKÉRT ,