csütörtök, október 09, 2014

Újpest város dala - Nagyon Újpest


Egy újabb sikeres Újpesti összefogás. Újpesti zenészek, Újpesti iskolások kórusa és az Újpesti emberek megint nagyszerűt alkottak. Köszönet érte mindenkinek. Énekeljétek, szeressétek, osszátok! Hirdessük büszkén, hogy Újpestiek vagyunk! Wintermantel Zsolt polgármester.

Nagyon Újpest

Rendező, operatőr, vágó: Gerócs Balázs
Zene, szöveg, hangszerelés, hangszerek: Ujvári Zoltán Szilveszter "Zola"
Rap: Patocska Olivér
Hangmérnök, keverés, master: Gresicki Tamás (Grestamastering)

Énekesek:
Géczi Erika, Czető Zsanett, Gruber Zsanett, Mihalik Attila Cactus, Patocska Olivér, Czető Roland, Czető Ádám, Feltóti Dániel, Ujvári Zoltán Szilveszter

Karvezető: Szaniszló Lajos

A gyerekkórusban résztvevő iskolák:
Megyeri Úti Általános Iskola
Benkő István Református Általános Iskola és Gimnázium
Újpesti Szűcs Sándor Általános Iskola
Halassy Olivér Általános Iskola
Pécsi Sebestyén Ének-Zenei Általános Iskola
Lázár Ervin Általános Iskolába
Újpesti Homoktövis Általános
Újpesti Bajza József Általános Iskola
Újpesti Csokonai Vitéz Mihály Általános Iskola és Gimnázium
Újpesti Károlyi István Általános Iskola és Gimnázium
Angol Nyelvet Emelt Szinten Oktató Általános Iskola
Újpesti Babits Mihály Gimnázium
Karinthy Frigyes Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola

Újpesti Szigeti József Utcai Általános Iskola
Újpesti Bene Ferenc Általános Iskola
Berzeviczy Gergely Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Szakközépiskola
Újpesti Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskola és Szakiskola
Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium


2014.08.31-én az Újpest Város napon élő dalpremieren résztvevő zenekar tagjai:
Renge Zsolt (basszusgitár), Varga Sámuel (gitár), Pázmándi Soma (dob)

NAGYON ÚJPEST

Kettesben két keréken
Parkon, tereken át
Bringázunk a széllel szemben
Elengedve a kormányt

A víztoronynak lábánál
Hol az emlék összetart
Télen-nyáron áll a bál
Hallja az egész rakpart

Megkívántam az életet
Itt van a hely, ahol élhetek
A bájos város szélén
Itt élek, én döntöttem
Elbújtam a „négy ker”-ben
Hogy minden rendben legyen a legvégén, egy, két há’, négy!
Refrén:
Ez úgy fest, ez nagyon Újpest,
Ha fakul a szíved, lilára fesd!
Ez Újpest, ez nagyon úgy fest,
Ha lilul a szív akkor éreztesd!
Rap:
Kint a fűben, lent a fák alatt
Ragyog a nap, míg a szél szalad
Tudod én itt nőttem fel ezért lila szívvel
Világítok sötétben mert ez a négy ker, haver
Ha jó nőt akarsz látni
Tereken, buszokon, kápon a vonaton, gyere mert mutatom én
Talán elfogult vagyok, de itt kékebb az ég
ha látod amit én neked is szép lesz a kép

Valaki sörben,
Valaki borban,
Valaki minden igaz szóban
Méri vagy kéri az élményt,
Számolhatnám literben,
De maradok inkább a kerületben
És hidd el nekem, hogy az élményben végtelen, egy, két, há’, négy!
Refrén
Talán még nem késő
Hogy újrakezd, mikor elfáradt a test
Neked is ébresztő hogyha máshol élsz hogy költözni kötelező
Refrén 2x

Nincsenek megjegyzések: